Pierwsze kroki Oferta O nas Blog Zapisy Kontakt Grafik Galeria
Pierwsze kroki Oferta O nas Blog Galeria Grafik Zapisy Kontakt

Zajęcia grupowe

To zajęcia skierowane dla kobiet po porodzie w obecności swoich pociech w wieku niemowlęcym. Ćwiczenia dla Mam chcących wrócić do formy sprzed ciąży.

GYMMAMA – wf dla Mam z pociechami

To zajęcia skierowane dla kobiet po porodzie w obecności swoich pociech w wieku niemowlęcym. Ćwiczenia dla Mam chcących wrócić do formy sprzed ciąży, zawierające zestawy ćwiczeń dzięki którym uelastycznisz i wzmocnisz  brzuch, ramiona, plecy i na pewno zgubisz zbędne kilogramy. Podczas gimnastyki dla Mam dowiesz się jak prawidłowo podnosić , nosić swoje dziecko aby Twój kręgosłup nie wołał o pomoc a każda zabawa z dzieckiem była dla Was miłym wspominkiem.  Oprócz poprawy sprawności fizycznej oderwiesz się od rutyny  dnia codziennego i poznasz koleżanki do spacerów i nie tylko. Również  Twoja pociecha, dzięki kontaktom z innymi dziećmi stanie się towarzyska  i pomoże to w późniejszych wyzwaniach takich jak żłobek, przedszkole. Spytasz od kiedy możesz uczestniczyć? Już odpowiadamy … 6 tygodni po porodzie naturalnym, a 12 tygodni po cesarskim cięciu – zawsze za zgodą lekarza.

Co potrzebne na zajęcia :

GYMMAMA – Dla kobiet w ciąży

To zajęcia skierowane dla kobiet które nie chcą przestać być aktywne nawet w ciąży. Dzięki aktywności fizycznej podejmowanej w czasie ciąży przygotujesz się do porodu , nie musząc rezygnować ze swoich ulubionych zajęć fitness. Ruch sprawia, że poprawia się funkcjonowanie układu krążenia i oddechowego, dzięki czemu aktywne ciężarne lepiej tolerują wysiłek w czasie ciąży i podczas samego porodu.  Gimnastyka dla ciężarnych również zawiera elementy Pilates , które są bardzo polecane dla przyszłych Mam- dzięki którym poprawia się postawa ciała, ustępują bóle kręgosłupa, przykurcze mięśni . System ćwiczeń Pilates jest bardzo zindywidualizowany, ponieważ każdy uczestnik zajęć może wybrać sobie odpowiednie ćwiczenia jak stopień jego trudności.

Czy wiesz, że …

Co potrzebne na zajęcia :

ACTIVE CORE

Zajęcia skoncentrowane na poprawę sprawności mięśni dna miednicy w wysiłkowym nietrzymaniu moczu i nie tylko.  Trening obejmuję pracę nad rozstępem mięśnia prostego brzucha. Są o specjalnie skoncentrowane zajęcia dla kobiet w ciąży, Mam po porodzie jak również dla kobiet które borykają się z problemami osłabionych tych partii mięśniowych. Świadoma Mama to zdrowa Mama.

 

FAMILY GYM

Aktywni rodzice, aktywne dzieci – nic tak nie zacieśnia więzi jak wspólna zabawa a jeszcze kiedy jest to aktywność fizyczna to sukces gwarantowany. Specjalnie przygotowane ćwiczenia dla rodziców aby mogli poćwiczyć ze swoją pociechą, nie zabraknie w nich ćwiczeń wzmacniających, koordynacyjnych czy konkurencji szybkościowych – bo przecież wspólna rywalizacja przez zabawę to jest to. Zapraszamy całe rodziny 😉

 

Sprawdź grafik Zapisz się Zadaj pytanie